מסחר אלקטרוני הוא אחד הנושאים המתפתחים ביותר בעולם הווירטואלי. יש הרואים באינטרנט הקניון הגדול בעולם, בו נפתחים מדי יום חנויות וירטואליות חדשות עם נתונים מרשימים של מחזורים הגדלים בצורה משמעותית משנה לשנה. הסיבה לכך היא יתרונות כמעט בלתי מוגבלים של המדיום, ביניהם הזדמנות מסחרית בכל זמן ובכל שעה, אפשרות תצוגה מגוונת ואינטראקציה מכוונת-לקוח.
מערכת מסחר אלקטרוני
ווב סטודיו פיתחה
מערכת מסחר אלקטרוני ייחודית המתבססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום, המשרתת את לקוחותיה בישראל ובעולם.
החברה מספקת פתרונות תוכנה ויכולות פיתוח "מחוץ לקופסא", הן ללקוחות B2B והן ללקוחות B2C.
מערכת מסחר אלקטרוני של ווב סטודיו מאפשרת הקמת חנות וירטואלית כולל:
- יכולות עיצוב לא מוגבלות
- תמיכה בריבוי-שפות (Multilingual)
- חיבור לחברות סליקה מקומיות ועולמיות ביניהן PayPal, NetPay ו- Tranzila
- עמידה בסטנדרטים עדכניים ודרישות מנועי חיפוש כגון גוגל (Search Engine Friendly).
- מבחר כלים אולטימטיבי להגדלת מכירות ועוד...
למידע נוסף אודות מערכת מסחר אלקטרוני: מערכת מסחר אלקטרוני
פתרונות מותאמי לקוח (Customized E-Commerce)
לווב סטודיו ניסיון עשיר ביצירת פתרונות מותאמי לקוח במסחר אלקטרוני (Customized E-Commerce) תוך מתן מענה אישי לצרכים ולמטרות העסקיות של לקוחותיה.
עיצוב חנות וירטואלית
ווב סטודיו משקיעה רבות בעיצוב חנות וירטואלית על מנת להדגיש את איכויות המותג ואמינותו ומתכנתת את האתר כך שיצור חוויה אסתטית המשפיעה על קבלת ההחלטות של הגולש. מטרת העיצוב היא ליצור בידול על פני מתחרים, תוך התאמה לקהל היעד ולתחום עיסוק החברה. עיצוב חנות הוירטואלית גם משמש להדגשת התכנים החשובים והנעה לפעולה בכל שלב באתר.
בהקשר זה, לתצוגת הפריטים בחנות וירטואלית ישנה חשיבות עליונה המשפיעה על התרשמות הגולש והחלטתו האם לבצע רכישה. כמו סידור פריטים במדפי הסופר, כך מתבצע באתר
תכנון קפדני של מבנה המוצר והאינפורמציה המוצגת עליו, כמו-גם הצגת פריטים משלימים במטרה להגדיל את נפח המכירה.
טכנולוגיה וחווית משתמש
אתרי מסחרי אלקטרוני שמפתחת ווב סטודיו משדרים תדמית מהימנה המסייעת ללקוח לבצע את הרכישה, תוך מתן אמון בגוף העומד מאחורי האתר. לצורך כך, החברה משתמשת בשרתים מאובטחים לשם העברת מידע רלוונטי. הפלטפורמה הטכנולוגית של ווב סטודיו במסחר אלקטרוני מאפשרת ניווט פשוט ומהיר, המציג את נתוני תהליך הרכישה בכל עת. המטרה היא ליצור חוויה ידידותית המעודדת שימוש חוזר. חנות וירטואלית מותאמת לקוח מאפשר לבעלי האתר שליטה מלאה על התהליך, תוך פיקוח צמוד, אפשרויות ניהול חכמות ומידע מיידי על כמות המכירות, המלאי ופעולות גולשים קבועים וחדשים.